چه فرقی دارد
چه فرقی دارد

چه فرقی دارد 

پُشت میله ها باشی 

 یا درخیابانهای شهر در حال قدم زدن 

وقتی که آرزوهایت 

درحبس باشند

************

خیلی خسته ام …

خسته تر از آنکه بخواهم راجع بهت فکر کنم ،

که بودنت را آرزو کنم یا رفتنت را توجیه …

************

احساسم رانمیفروشم … 

حتی بهبالاترین بها!!! 

ولی آنگونه که بخواهم خرج میکنم… 

فقط برای آنهایی که لایقش هستند …

************

بوسه هاییم را خاک و تپش های قلبم را به باد سپرده ام… 

بالی برای پریدن ندارم ، بالم تو بودی ...

*********** 

در این هیاهوی خلق 

که پُتک بر آرامش ات میزند 

دلم پیاده رویی میخواهد , بارانی ! 

 دست خودم را بگیرم 

برویم صحبت کنان 

تا انتهای گریستن آخرین ابر زندگی ! 

نفرین به اجتماع ...



[ یک شنبه 6 مهر 1393 ] [ 14:22 ] [ ✘ᗩᖇ₴ᖺɨԹ✘ ] [ ČĒŅĻķĻ : 407 ] [ äŁŃĒŹ () ]
ćŲĒįČ ćŃŹČŲ
äŁŃĒŹ Ēķä ćŲįČ

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







ĀĪŃķä ćŲĒįČ
دنیامون (1395/04/20 )
جای خالیت (1393/07/06 )
بگو... (1393/06/16 )
گله.... (1393/06/16 )
تو باشی... (1393/06/16 )
<